~~cik asue's belog..welcome..welcome..thanks 4 visit..bile dh msuk tu tgl2 la footstep yer..then i'll follow u back..wink2~~

Thursday, March 31, 2011

campuran~~

Setelah sekian lama ku memendam perasaan ini akhirnya,rinduku padamu sudah terubat…cewahh..mukadimah poyo giler kan..lalala~~..^_^..ishh jgn sibuk la korang..bia la ak nk berpoyo2 sikit ngn abg belog come2 ak ni..sudaa agak lme kan ak xbg perhatian kat kamu kn abg belog come2..*gedik2 sikit*  =_=..okeh suda sudaa~..ni nk cite ni..ak skrg kt penang tw..nk tw sbb ape?? Haa tgu…jeng3~~..sebab…..PULAU ARAUSTRALIAku sdg BANJIR sekarang..so kami anak2 uitm perlis dibenarkan pulang ke kg halaman msing2 sbb phk uitm nk kurangkan pelajar@ warga uitm dlm kampus..bcoz,nk elakkan masalah KEKURANGAN BEKALAN MAKANAN n gangguan bekalan air berlaku lg seperti mana y tlah berlaku sem lepas(masa ak sem1)..meaning skrg ak sem 2 lah weh..hadoii…cepatkn masa berlalu..haa tula pasal..masa itu EMAS..kena hargai masa y ade..dengan BELAJAR..jgn foya2..cewahh..bijak berkata2 yer  wahai “miss belog”.. :P..okeh dh lari topic daa..kembali ke pangkal jalan lak..hehe..orait..nk tw x sape org y ak maksudkan kat atas tu? Y ak rindu2kn tu?? Haa…tu ialah anak buah ak laa..y sorang tu jerrrr y aka de skrg..sgt bermakna tw..sbb die ank buah 1stJ..n kalu bkn sbb bnjir ni,xmgkin ak berpeluang jmpe die ag..ape x nye,keje berlambak2 kt kampus tu..asgmnt bertimbun2..nk dekat final smpat ag lec bg tugasan..kena g pejabat mineralogy lak tu…alahai…npe la xbg asgmnt y mudah2 jer..kan senang..ni x,kena g alor setar la plak..semata2 to get da information bout my asgmnt lah..da la every week pnuh ngn test..bila masa nk g alor setar tu wahai miss belog weh..fuhh nasib2..xpe2..jgn mengeluh..semangat k.. J..n sebab bnjir gak ak “merempat”  di bumi penang nih bersama2 buku kesayanganku..hahaha (tipu3)..tp xpa..ni lah dikatakan rezeki n jodoh..semuannya di tgn Tuhan..kan3..alhamdulillah.. J.. dan insya’ALLAH kalau xde ape2 y mghalang,ak akan  kembali ke bumi perlis hri ahad ni..sekiranya banjir sudah surut..harap2 surut lah ye..xnk lme2..kg jd mslh lain lak..mintak jauh la kn..agpon silibus xhbs ag..final dh dekat..Ya Allah,engkau permudahkanlah urusan kami semua Ya Allah..jauhkan kami dr bala bencana Ya Allah..amin~… J..
org y ak rindu2 kn selama ini..:)

3 comments:

  1. gamba hOme kat atas uw~~terbaek!..haha

    ReplyDelete
  2. yOupp..verY nice..keep like dat!..^_~

    ReplyDelete